torstaina, lokakuuta 15, 2020

Lehtileike




 

14 kommenttia:

  1. Hienoa kun on tutkittua tuokin juttu ihan virallisesti! :)
    Kauniit sukat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti❤ Joku psykiatri on sanonut, jotenkin että sellainen ihminen joka tekee esim. käsitöitä selviää psyykkisistä ongelmista paremmin.

      Poista
  2. Äitini oli jo vuosia sitten lukenut samantapaisesta tutkimuksesta. Pitää varmaan paikkansa, ainakin se on helppo uskoa. Kivan näköiset sukat, värit on osuneet hauskasti kohdilleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos💚 Minulle käsitöiden ja keramiikan teko on pään nollaamista. Keskittyy siihen tekemiseen, eikä ajattele maallisia asioita. Hyvä vastapaino hoitotyölle.

      Poista
  3. Tärkeä lehtileike! 😊
    kauniit sukat..niin sievästi raidoitetut 🧡💛💚
    (mun ehkä pitäis alkaa opettelemaan kutomaan tai virkkaamaan.😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo lehtileike on ollut monta vuotta liimattuna mun käsityöpäiväkirjan kanteen.Ja niin totta.
      Sukat ym. pientä vein eilen Jeccicalle, joka antoi minulle tv:n. Kun mun edell. tv otti ja kuoli pari viikkoa sitten. Veljeni sanoi "näyttö meni".Kivaa viikonloppua Liisa!

      Poista
  4. A. Minulla on parhaillaan samasta langasta kutomani sukat jaloissa, hassua. :D
    B. Neulomisesta (kutomisesta) ei ole kohdallani mitään apua tupakan polton vähentämisen/lopettamisen eikä laihduttamisen suhteen... :(
    Mukavaa alkavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Minun tyttäreni kyllä väittää että minulla on ADHD kun en osaa istua kädet toimettomina. Täytyykin sanoa hänelle että parantelen tässä vain aivopuoliskojeni yhteistyötä =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin tehdään.Mulla on aina joku kudin tai virkkuu menossa.

      Poista
  6. Mahtava tieto! Olen jatkuvalla laihdutuskuurilla, eikä tupakat käy edes mielessä! ;D

    VastaaPoista
  7. Kyllä kannattaa siis kutoa ja tehdä kaikkea muutakin käsillään. Pysyy aivot virkeänä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on. Nautitaan sunnuntaista. Aurinko paistaa, jeee🌞🌞🌞

      Poista