tiistaina, heinäkuuta 07, 2020

Lukemista

Näitä luen ja tutkin nyt.
Onko sinulle tuttuja?






14 kommenttia:

  1. Oi miten kivaa luettavaa. Lehtiä en ole katsellut, ehkä erityisherkkyydestä olen lukenut jonkun kirjan, en ole varma oliko tuo... Ja Makrameesta olen ajatellut lainata jonkun oppaan, jos vaikka jonkun kukka- amppelin saisi tehtyä.
    Pitää käydä kirjastossa katselemassa tuo Kotivinkki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulle tuli Kotivinkkiä pari tarjousjaksoa. Vielä tulee yksi lehti ja lopetan siihen. Sinänsä ihan kiva lehti silloin tällöin luettuna.

      Poista
  2. Kotiin tulee erinäinen määrä lehtiä, lähinnä sisustusrintamalta. Käsityölehdet olisivat myös ihania ja kiinnostavia, mutta kun en koskaan ehdi tehdä niistä mitään...
    Erityisherkkyydestä luen lähinnä vain netistä (lapsi aistiherkkä, erityisesti kuulo). Makrameet ovat kauniita, mutta pölynkerääjinä eivät kuulu toivelistalleni.
    Eniten luen dekkareita, ihan joka ilta...

    VastaaPoista
  3. Eivät ole teoksina/ julkaisuina luettuja, mutta erityisherkkyyteen olen kyllä muuten tutustunut lukemalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erityisherkkyys on kiinnostanut minua jonkin aikaa.

      Poista
  4. Mulle tulee Kotivinkki ja Taito. Noita paria muuta en ole lukenut, mutta aiheista kyllä muualta olen lukenut. Makrameeta olen vähän yrittänyt itsekin vääntää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus olen ollut Taito lehden tilaaja, nut ostan satunnaisesti irtonumeroita. Aineet makrameetöihin on hankittu, aloitusinspiraatiota odotellen...😊😊

      Poista
  5. Mielenkiintoista lukemista mutta Kotivinkki on ainoastaan tuttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotivinkissä onkin vähän jokaiselle jotakin.
      Kivaa tätä viikkoa sinulle 🌞🌞🌞

      Poista
  6. Kotivinkki oli ainoa mikä oli tuttu:) Makramee kyllä kinnostaisi kovasti, ne kun ovat niin kauniita että joskus pitäisi kokeilla näinkö itsekkin sellaista osaisi väkertää:) Kiva kuulla:) Mukavaa alkanutta viikkoa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samoin sinulle kivaa tätä viikkoa 🌻🌻🌻

      Poista