keskiviikkona, joulukuuta 24, 2014

Toive

Vain jouluyö nyt kuulla saa
mun toiveen hiljaisen.
Jos vielä oisit vierelläni
ois joulu ikuinen.
Kai kuulet toiveen tään
jäi susta elämään
niin kauniit muistot
jotka aina jouluna mä nään.
Vain jouluyö nyt kuulla saa
mun toiveen hiljaisen.
Kun kuljet siellä jossakin
tiellä enkelten.
Jos kuulet toiveen mun
niin ehkä rauhoitun
kun rakkauden suuren
tunnen sun.

Pienen kynttilän
sulle sytytän,
lumeen valkoiseen
nimesi mä teen.
Kai toive jokaisen
on lahja rakkauden
kun kaiken joskus kadottaa.
Sen joulu tuoda saa....


Paula Kouvuniemi : "Toive"



1 kommentti:

  1. Eipä tähän oikein mitään voi sanoa.
    Ainoastaan, että ajan myötä se helpottaa. Eikä siitä ole nyt apua. Jäi sinulle kuitenkin kauniit muistot ja niitä ei kukaan ota sinulta pois.
    Usko vaan, että "päivä vielä paistaa risukasaakin".

    VastaaPoista